Prihlásiť

Prihlásenie na web

Pozor! Toto je prihlasovanie na web stránku. Prihlasovaci formulár na akciu nájdeš v rámci textu príslušnej akcie.
Chceš dostávať maily o akciách? Vyplň formulár.
Login *
Heslo *
Pamätaj si ma

Akcie

Fatra všetkých svätých

Hore zdar!

Pozývam vás na putovnú viacdňovú zážitkovú turistiku na hrebeni Veľkej Fatry, práve v tomto dušičkovom týždni... veď kde sa bude lepšie premýšľať nad rôznorakým hrdinstvom a svätosťou svätých ako v tichosti a majestáte hôr, pri nočnom výšľape, pri východe slnka vo výške 1500 m n. m., v spoločenstve nových i starých priateľov, v prekonávaní svojich hraníc alebo nástrah počasia.

Tak či si starý ošľahaný horský vodca alebo si putovnú hrebeňovku ešte nevidel, je čas sa pridať!!!

Teším sa na Vás!

Ubytovanie: stany/salaše

Podrobné informácie o akcii

Trasa:

Deň 1. - Piatok:

Stretneme sa na stanici pred odchodom vlaku 15:55 Považan. 19:27 sme v RK a začíname nočný výšľap. Po 12 km sme pri Salaši v Šiprúnskom sedle, kde nocujeme. Niektorí "In" niektorí hold stavajú stany alebo možno aj všetci, ak to niekto bude okupovať (iní turisti, plesne a smrad, macko a pod.). ZULU 00:00 hodín by sme mohli aj spinkať.

Deň 2. - Sobota:

Po ťažkej noci sa doružova vyspíme a budíkujeme o 8:00. Do 9:00 by sme mali zmáknuť raňajky a balenie svojich šuniek. Kto nestíha, má smolu, zjeme ho ako hlavný chod na obed. Môžete si chystať fotoaparáty, pretože v tento deň prejdeme množstvo vyhliadkových a krásnych prírodných scenérií. Rakytov, Ploská... Po 20 km okolo 17-tej by sme mali byť pri nocľahu. Spíme v salaši pod Suchým vrchom alebo niekde popri. Nastáva večer a bujará zábava do rána. Po šľapačke zrejme skoro zalomíme, aby sme mohli aj skoro vstať.

Deň 3. - Nedeľa:

Ráno vstávame a balíme sa ešte pred východom slnka a hladní vystupujeme na Ostredok 1592 m n. m. (najvyšší vrchol VF), kde pozorujeme východ slnka a vychutnáme si snídaní v trávě. Potom nasleduje nádherná hrebeňová trasa až na Krížnu, odkiaľ zídeme do Starých Hôr. Podľa okolností chytíme autobus a vlakom sa potom presunieme do Bratislavy. Príchod do BA o 16:00 alebo 18:00. Podľa možností pôjdeme spoločne na sv. omšu, kde sa po omši pomodlíme, aby sme získali odpustky pre duše v očistci.

Sumár: 12+20+13 = 45 km

SHMU - update pred akciou

Výdavky:

Vlak tam 11,66 celý/ študenti zadarmo

Bus späť cca 2,4 celý/ študenti nevedno + vlak 11,66 celý alebo 9,62 celý v závislosti od spoja / študenti zadarmo

Strava a voda:

-voda, min. 2 l flaša. Voda by mala byť pri každom nocľahu. A aj po ceste (Hotel smrekovica).

-piatok - večera do vlaku

-sobota - raňajky, obed, večera

-nedeľa - raňajky, obed

Výbava:

Povinná výbava:

-1x spacák (nie letný do +10)
-1x karimatka

-čudo s objektívom
-tekutý spacák
-termoska

(výbava slúži na inšpiráciu, ak to dáš v sandáloch a bez batoha, pokojne)

!!! Stany budú zabezpečené, ak niečo nemáš a chceš ísť, tak si skús požičať alebo nám napíš XD. !!!

Spôsob prihlásenia:

Ak chceš ísť, prihasovať sa môžeš cez formulár.